مشاوره دانش بنیان

خدمات مشاوره دانش‌بنیان

افزاتک کارگزار رسمی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اقدام به ارائه مشاوره دانش بنیان برای شرکت‌هایی کرده است که علاقمند به دانش‌بنیان شدن هستند. شرکت‌های فعال در تحقیق و توسعه‌ی محصولات پیچیده و دارای فناوری بالا می‌توانند برای دریافت خدمات مشاوره‌ به این مجموعه مراجعه کنند. در این صورت، پتانسیل دانش‌بنیان بودن محصول توسط کارشناسان بررسی شده و مشاوره‌های هدفمند در هر حوزه‌ی دانشی به شرکت ارائه می‌شود.

در ابتدای این فرایند، اطلاعات اولیه درباره محصول، کاربرد و فرایند تحقیق و توسعه از شرکت، از طریق فرم‌هایی که توسط افزاتک تدوین شده، دریافت می‌شود. در صورت وجود پتانسیل دانش‌بنیانی، جلسه‌ای مجازی برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره محصول مدنظر برگزار می‌شود. در این جلسه، آیین‌نامه‌های ارزیابی و نحوه تکمیل پرسشنامه‌های تخصصی توضیح داده می‌شود. همچنین برای تبیین جنبه‌های مختلف توسعه محصول و ارائه‌ی دقیق آن راهنمایی های لازم انجام می گیرد. معیارهای تفصیلی برای مشخص شدن سطوح فناوری محصول نیز ارائه خواهد شد.

پس از برگزاری جلسه و تأیید کارشناسان افزاتک، ثبت نام شرکت در سامانه دانش‌بنیان آغاز می‌شود و به شرکت متقاضی توصیه های مورد نظر صورت می گیرد. قابل ذکر است که تمامی فرایند مشاوره به صورت رایگان و به عنوان یکی از حمایت‌های معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ارائه می‌شود.

دریافت مشاوره

اگر به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید
لطفاً با شماره‌ی زیر در تماس باشید.
021-66943352