کمک هزینه تحقیق و توسعه گرنت
صندوق نوآوری و شکوفایی

از ایده تا آینده: با افزایش دانش و نوآوری

ما با همکاری صنعت و دانشگاه، پلی برای ارتقاء ایده‌ها و تحولات ایجاد می‌کنیم. از گروه های پژوهشی مستقر در دانشگاه ها و دارای ایده با پتانسیل تجاری سازی تا شرکت‌های دانش‌بنیان دارای نیازهای تحقیقاتی، ما در تمام مراحل هم‌رسانی ایده تا تجاری سازی با شما همراه هستیم.

هم‌رسانی صنعت و دانشگاه
تبدیل ایده به محصول
پشتیبانی از تجاری‌سازی

راهبردی برای پیشبرد ایده‌ها و نوآوری‌ها

شرکت افزاتک به عنوان بازوی نوآورانه صندوق نوآوری و شکوفایی عمل می کند و ارزیابی و راهبری طرح های ورودی را برای اطمینان از اجرای سریعتر و با کیفیت بیشتر تسهیل می کند این این صندوق برنامه کمک هزینه ارزشمندی با هدف تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، به ویژه برای پروژه های تحقیق و توسعه با ریسک بالا ارائه می دهد. گرنت مدنظر در دو سطح تقاضای فناوری از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان و عرضه‌ فناوری از سوی اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها ارائه می‌شود.

عرضه‌ فناوری

مدل عرضه‌ فناوری برای اعضای هیئت علمی، پژوهشگران دانشگاه‌ها و گروه های تحقیقاتی فراهم شده است که بستری را برای ارائه ایده‌ های پژوهشی با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی در راستای تجاری سازی فناوری در صندوق نوآوری و شکوفایی مهیا می سازد. پس از تصویب طرح ها توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، مشارکت کنندگان شامل شرکت های دانش بنیان با قابلیت تجاری سازی یا شتابدهنده ها می توانند پس از طی مراحل ارزیابی به تیم پژوهشی بپیوندند.
همکاری بین اعضای فناوری و مشارکت کنندگان، امکان پیش‌برد همه جانبه پروژه ها را امکان پذیر نموده و به طور یکپارچه، سبب کاهش شکاف دانش بین دانشگاه و بازار شده و درنتیجه دستیابی به اهداف آنها را تسهیل می نماید. صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان نهاد ناظر، ارتباط طرفین را تسهیل و منابع ضروری برای انجام پروژه های تحقیق و توسعه از فاز امکان سنجی تا ساخت نمونه اولیه را فراهم می سازد.

تقاضای فناوری

این مدل راه حلی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان که با چالش‌ها و نیازهای پژوهشی مواجه هستند، با ایجاد فرصت برون‌سپاری به تیم‌های پژوهشی خارج دیگر ارائه می‌نماید. . با تعامل با این تیم های تحقیقاتی، شرکت ها می توانند به طور موثر به چالش ها و نیازهای پژوهشی خود را خود برآورده سازند.

دریافت مشاوره

اگر به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید
لطفاً با شماره‌ی زیر در تماس باشید.
021-66943352